SKUAD GHOSTBUSTERS: Majalah Maya . Aktiviti . Foto/Video . Memulihkan Gangguan Makhluk Halus . Selamat Datang . Kepada Semua Pengunjung . Editor: Azmi Mohd. Salleh . Layari: http://abjad-kelantan.blogspot.com

Isnin, 31 Disember 2012

Makhluk Ghaib: Sg.Lemak (Kota Bharu)

MAKHLUK GHAIB

KOTA BHARU, KELANTAN:  SUNGAI LEMAK yang terletak di laluan ke Pasir Hor di Kota Bharu adalah kawasan bermisteri malah memang tersohor dengan gangguan makhluk halus. Pernah terjadi, makhluk ghaib terbabit menjelma dirinya di tengah-tengah jambatan yang merintangi sungai tersebut, sering kali juga pengguna jalan raya di kawasan itu diganggu makhluk tersebut. Anggota Unit Ghostbusters kami yang terdiri daripada Aziz Haji Daud (Abang Aziz), Azmi Mohd. Salleh dan Hafaizal Mat Ali cuba menjengah keadaan itu dan pada 19.10.2010, kami ke tempat terbabit mulai jam 3.00 pagi untuk merakam foto setelah diminta salah seorang penduduk Kampung Paya Senang.






Foto ini dirakam di Sungai Lemak, Kota Bharu, Kelantan pada 19.10.2010 mulai jam 3.00 pagi.
 
Teks dan Foto:
AZMI MOHD. SALLEH 

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum. saya mencari rawatan di sekitar Pasir Mas.sebelum ini saya ada terambil rokok dan makanan pemberian jiran, selepas itu saya terasa sakit dan banyak gangguan berlaku dibahagian dada,perut dan muka.
    Ini email saya : tubuhsatu@gmail.com
    Semoga Allah membalas kebaikkan tuan dengan kebaikkan yang banyak.

    BalasPadam