SKUAD GHOSTBUSTERS: Majalah Maya . Aktiviti . Foto/Video . Memulihkan Gangguan Makhluk Halus . Selamat Datang . Kepada Semua Pengunjung . Editor: Azmi Mohd. Salleh . Layari: http://abjad-kelantan.blogspot.com

Rabu, 27 November 2013

Bebola Cahaya Dari Langit


BEBOLA CAHAYA DARI LANGIT

KOTA BHARU, KELANTAN:  PADA 24.11.2013 lalu, Editor (Penulis) yang juga anggota ABJAD Kelantan: Skuad Ghostbusters telah melihat suatu kejadian yang dianggap luar biasa berlaku di waktu tengah hari dan awal petang apabila secara tiba-tiba “bebola cahaya” muncul dari langit.

Kejadian yang dapat disaksikan itu berlaku kira-kira jam 1.30 petang ketika Editor (Penulis) keluar dari CIMB Bank Berhad, Kubang Kerian. Bebola cahaya itu yang kelihatan di tengahnya berwarna putih susu dan bulatannya dikelilingi warna merah darah bergerak dari arah kanan ke kiri yang kemudiannya melantun ke arah penglihatan (pandangan) Penulis kemudiannya hilang (ghaib) di tengah-tengah laluan di situ.

Bebola cahaya itu yang berukuran sebesar bola dapat dilihat dalam tempoh masa 5 hingga 6 saat sebelum hilang dari pandangan. Ketika kejadian kemunculan bebola cahaya itu, keadaan langit di kawasan terbabit agak cerah berwarna kebiruan (biru muda).

Manakala pada 26.11.2013 pula, Penulis memaklumkan kepada isteri tentang kemunculan cahaya itu. Beliau juga dapat menyaksikan sendiri kemunculan bebola cahaya itu ketika berada di Jalan Telipot dekat sini, tetapi ukurannya agak lebih besar dari yang disaksikan oleh Penulis. Sehingga kini, tidak dapat dipastikan apakah tanda dan petanda tentang kemunculan “bebola cahaya” dari arah langit itu.

Arah pergerakan bebola cahaya sebagaimana yang disaksikan oleh anggota Skuad Ghostbusters.

Foto ini dirakam menggunakan telefon bimbit.

Tulisan dan Foto:
 AZMI MOHD. SALLEH

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum. saya mencari rawatan di sekitar Pasir Mas.sebelum ini saya ada terambil rokok dan makanan pemberian jiran, selepas itu saya terasa sakit dan banyak gangguan berlaku dibahagian dada,perut dan muka.
    Ini email saya : tubuhsatu@gmail.com
    Semoga Allah membalas kebaikkan tuan dengan kebaikkan yang banyak.

    BalasPadam