SKUAD GHOSTBUSTERS: Majalah Maya . Aktiviti . Foto/Video . Memulihkan Gangguan Makhluk Halus . Selamat Datang . Kepada Semua Pengunjung . Editor: Azmi Mohd. Salleh . Layari: http://abjad-kelantan.blogspot.com

Selasa, 2 April 2013

Perhimpunan ABJAD Malaysia: Ulu Chepor (Perak)



PERHIMPUNAN ABJAD MALAYSIA

IPOH, PERAK:  PERSATUAN Warga Melayu dengan kerjasama Angkatan Bina Jati Diri (ABJAD Malaysia) dan Pertubuhan Gerak Seni Silat ABJAD (Asli) Jabat Kilat Malaysia telah mengadakan Perhimpunan Mesyuarat Agong Perwakilan Dwi Tahunan Sessi 2013, 2014 dan 2015 bertempat di Lata Ulu Chepor, Ipoh, Perak selama dua hari bermula 30 Mac sehingga 31 Mac, 2013.

Di antara program yang telah diatur pada hari Pertama (30.3.2013) selepas anggota ABJAD Malaysia yang meliputi 19 Cawangan di seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak seperti Khatam Al-Quran, Nasyid Maharaja, Tazkirah dari Kitab "Futuhul Ghaib" karangan Sultan Wali, Sayyid Sheikh Muhyiddin Abdul Qadir Al-Jilani yang disampaikan oleh ulama dan Wali Kutub Zaman merangkap Guru Ijazah Pusat dan Yang Dipertua ABJAD Malaysia, Tuan Guru Haji Ahmad bin Haji Che Din. Manakala pada sebelah malamnya diadakan acara mandi minyak.

Pada hari Kedua (31.3.2013) selepas Tazkirah, diadakan acara Musabaqah Silat yang dirasmikan oleh Timbalan Guru Ijazah Pusat Merangkap Timbalan Yang Dipertua ABJAD Malaysia, Ustaz Haji Idris bin Haji Mahamud yang diadakan di gelanggang silat berhampiran. Kira-kira 19 Cawangan Pertubuhan Gerak Seni Silat ABJAD (Asli) Jabat Kilat telah turut serta dalam Musabaqah Silat berkenaan.

Dua anggota Skuad Ghostbusters yang terdiri daripada Aziz Haji Daud (Abang Aziz) serta Azmi Mohd. Salleh turut serta dalam perhimpunan dan program berkenaan.


Aziz Haji Daud sedang melakukan persiapan di Pusat Abjad Taqlibiah Wal-Sauthiah, Kelantan pada 30.3.2013.


Anggota Skuad Ghostbusters, Aziz Haji Daud ketika tiba di tapak program di Lata Ulu Chepor, Ipoh, Perak pada 30.3.2013.

Aziz Haji Daud ketika sedang mendengar tazkirah dari kitab "Futuhul Ghaib" karangan Sultan Wali Sayyid Sheikh Muhyiddin Abdul Qadir Al-Jilani yang disampaikan oleh ulama, Wali Kutub Zaman merangkap Guru Ijazah Pusat dan Yang Dipertua ABJAD Malaysia, Tuan Guru Haji Ahmad bin Haji Che Din.

Inilah tempat perhimpunan ABJAD Malaysia meliputi 19 Cawangan ABJAD dari seluruh semenanjung termasuk Sabak dan Sarawak.

Foto ini dirakam di Pusat Abjad Taqlibiah Wal-Sauthiah, Kelantan dan Lata Ulu Chepor, Ipoh, Perak pada 30.3.2013 dan 31.3.2013.

Tulisan dan Foto:
AZMI MOHD. SALLEH

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum. saya mencari rawatan di sekitar Pasir Mas.sebelum ini saya ada terambil rokok dan makanan pemberian jiran, selepas itu saya terasa sakit dan banyak gangguan berlaku dibahagian dada,perut dan muka.
    Ini email saya : tubuhsatu@gmail.com
    Semoga Allah membalas kebaikkan tuan dengan kebaikkan yang banyak.

    BalasPadam