SKUAD GHOSTBUSTERS: Majalah Maya . Aktiviti . Foto/Video . Memulihkan Gangguan Makhluk Halus . Selamat Datang . Kepada Semua Pengunjung . Editor: Azmi Mohd. Salleh . Layari: http://abjad-kelantan.blogspot.com

Rabu, 2 Januari 2013

Restoran Ghaib: Kg.Pek (Machang)

RESTORAN GHAIB

MACHANG, KELANTAN:  PADA 26.10.2010, Unit Ghostbusters kami yang terdiri daripada Aziz Haji Daud (Abang Aziz), Azmi Mohd. Salleh dan Hafaizal Mat Ali ke Kampung Pek, Machang, Kelantan untuk menyelesaikan masalah sebuah restoran di kampung berkenaan yang telah disantau. Akibatnya, restoran berkenaan kekurangan pelanggan. Kekurangan pelanggan berpunca apabila restoran berkenaan tidak dapat dilihat oleh mata pelanggan-pelanggannya seperti restoran berkenaan dighaibkan. Selepas unit kami melakukan kaedah Warisan Pusaka Tok Kenali menggunakan garam, paku dan arang, masalah restoran dighaibkan daripada pandangan pelanggannya selesai.

Rumah pemilik restoran yang kena santau.

Kaedah membebaskan makhluk ghaib, akibat terkena santau.




Kaedah lempar/tabur garam, paku dan arang ke restoran pemiliknya.

Foto ini dirakam di Kampung Pek, Machang, Kelantan pada 26.10.2010.

Teks dan Foto:
AZMI MOHD. SALLEH

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum. saya mencari rawatan di sekitar Pasir Mas.sebelum ini saya ada terambil rokok dan makanan pemberian jiran, selepas itu saya terasa sakit dan banyak gangguan berlaku dibahagian dada,perut dan muka.
    Ini email saya : tubuhsatu@gmail.com
    Semoga Allah membalas kebaikkan tuan dengan kebaikkan yang banyak.

    BalasPadam